sâmbătă, 13 februarie 2010

Daca as putea sa zbor...


Se spune, in viata ca iubirea este cea care iti da aripi sa zbori. Nu condamn aceasta conceptie, insa nici nu o aprob. Pana acum nu am intalnit pe cineva care, cu ale sale simtaminte de profunda atasare si sensibilitate sa ma ridice pana la cer pentru a gusta din eterna puritate a Raiului. Am sperat si sper ca timpul imi va aduce in cale un astfel de om, o fiinta cu suflet nobil si plin de intelepciune. Pana atunci, o sa continui sa scriu povesti, despre o lume ce niciodata nu va putea fi intalnita in plan real, ci numai in tranfigurarile realitatii conform mentalitatii umane.

Daca as putea sa zbor, ar insemna ca a venit el, cuprinzandu-mi mana intr-a lui si dandu-mi putin din puterea sa, pentru ca amandoi sa devenim invincibili. Si atunci vom gusta impreuna din paharul cristalin al dragostei marete si profunde care ne va face sa uitam de tot si de toate si vom trai fericiti pana la adanci batraneti.

Si povestile mele nu vor mai fi create din pura mea imaginatie, parti din ele putand fi desprinse din lumea verificabila a realitatii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu