duminică, 1 ianuarie 2012

Te- astept...

Te-astept zambind langa o piatra de hotar.
Doresc pe chipul tau iubirea s-o presar.
Am cules-o din pulberea de stele-albastre
Gasite pe cerul sperantelor noastre.

Tu esti lumina ce vesnic sta aprinsa,
O fereastra, permanent, spre cer deschisa.
Prin ea, gandurile-mi se furiseaza-ncet
Zburand dincolo de orizontul violet.

Se nasc mii de sperante in sufletu-mi rebel
Si simt cum aripi prind pentru-a zbura spre cer.
Astept sa vina clipa cand ochii-ti voi zari;
In brate ma vei strange, iar eu iti voi zambi.

Te port in gandul meu la fiecare pas
Si dor imi e de tine in fiecare ceas.
Zambesc stiind ca maine iti voi vorbi din nou.
Chiar daca esti departe, te voi iubi mereu.

1 comentarii:

Ella spunea...

Tare, tare frumos...felicitari!

Trimiteți un comentariu