vineri, 18 ianuarie 2013

Prima data


Stateam asteptand momentul cand in sfarsit aveam sa te strang in brate pentru prima data. Simteam in mine un fior puternic ce imi stapanea fiecare dimensiune a sufletului.

Mai erau cateva clipe pana sa ajung la locul unde ma asteptai, la fel de nerabdator precum eram si eu. Stiam ca atunci cand iti voi intalni pentru prima data privirea, ochii mei o sa retina icoana chipului tau precum o aminitre eterna.

Am pasit catre tine, fiind invaluita de emotie, fericire…

Stateai asteptand sa imi cuprinzi palmele in mainile tale si sa simti in sfarsit caldura imbratisarii mele pe trupul tau.

Momentul in care trupurile noastre s-au unit prin intermediul primei imbratisari a fost unul extraordinar. Ai simtit bataile accelerate ale inimii mele nebune si insetate de iubire… n-a mai fost nicio indoiala atunci… stiam ca te iubesc… eram sigura ca sentimentele mele pentru tine erau puternice. Mi-am dat seama de puritatea simtamintelor tale, de inocenta ta atunci cand am simtit atingerea suava a respiratiei tale pe gatul meu. Stateam imbratisati sub lumina protectoare a soarelui ce era martora primei intalniri a sufletelor noastre.

Iubite, glasul tau rostindu-mi numele a fost cea mai profunda melodie, cea mai minunata simfonie…

Ochii tai pasnici si plini de entuziasm, in care razele soarelui isi gaseau refugiul, au imprastiat bucurie peste chipul meu si mi-au cucerit privirile de la prima intrevedere.

Te-am iubit din prima clipa si acum stiu ca mereu va fi asa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu