vineri, 18 ianuarie 2013

Exprimarea sentimentelor

Inchid ochii incet, îmbrăţişând cu pleoapele icoana chipului tau ce sta ascunsa in privirile mele.
Inima mea e un izvor de sentimente nobile si tu esti parfumul ce imi imbata gandurile si care ma poarta dincolo de granita melancoliei, in universul luminii.
Atingerea mainii tale naste in mine un sentiment de siguranta. 
Bataile inimii tale imi imbratiseaza emotiile…
Buzele tale imprastie pulbere de fericire peste ale mele si imi poarta sufletul prin vortexul de trairi absolute.
Ce simt pentru tine e mai presus de limita obisnuitului. Se nasc in mine emotii noi, iar sentimentele se amplifica, incorporand cate o picatura din parfumul iubirii pe care mi-l imprastii prin vene.
Glasul tau e precum o simfonie a naturii exprimata cu ajutorul vantului, luminii, marii.
Sunetul respiratiei tale este nota ce deschide cantecul fredonat de sentimentul pasnic al fragedei iubiri.
Cand sunt cu tine, ma simt nespus de aproape de cer.
Tu esti rasaritul si amurgul meu si cand ma imbratisezi, fericirea mea atinge apogeul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu