marți, 18 octombrie 2011

Cuvinte ce nu trebuiau sa fie marturisite...

Mi-as dori sa ma scald
in privirea ta calda,
sa ma pierd
printre saruturi lungi, si
doar luna sa ne vada
cum ne traim iubirea.

Esti cerul albastru
fara nori,
esti ploaia ce curge
precum niste lacrimi
de cristal,
esti o energie puternica
ce ma face sa merg
inainte si sa zambesc,
esti o parte
dintr-un vis perfect
ce ma tine in viata
cand am momente in care

simt ca ma
prabusesc,
esti lumina ce vreau
sa imi stea vesnic aprinsa
deasupra capului,
esti curcubeul ce apare
pe bulevard dupa furtuna,
esti zapada ce vreau
sa imi mangaie chipul
in fiecare minut
al iernii,
esti glasul pe care
nu m-as satura sa il ascult
zicandu-mi
in fiecare zi din
lungul meu drum
catre eternitate
"Buna dimineata!",
esti sufletul langa care
vreau sa il asez
pe al meu,

esti un ideal...

Sunt o ciudata
care te place...
Poti sa ma judeci
cat vrei.
Nu te condamn.
Am gresit din nou
si suport consecintele.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu