marți, 23 august 2011

Regrete ...

Zi de zi ma lupt cu mine insami ... port o lupta interioara prin care imi impun sa supravietuiesc crudului destin ce mi-a fost dat...
... si o sa ajung intr-un punct in care nu o sa mai pot lupta, in care nu o sa ma mai pot salva ...
O sa ajung la capat de drum si o sa astept sa mi se scurga din vene ultimul strop de viata, ultima farama de speranta ...
O sa fiu un nimeni intr-o lume de nimicuri.
Atunci, cand clipa va veni, o sa imi asez capul pe perna si voi varsa o ultima lacrima si aceea va fi pentru ca nu am reusit sa simt iubirea strabatandu-mi fiecare parte din trup, pentru ca nu m-a cuprins inca flacara pasiunii, pentru ca nu i-am putut simti langa mine trupul in fiecare dimineata ...
O sa mor pustiita, dezgolita de sentimente pozitive ... Mintea o sa imi fie intunecata de prea multe ganduri si obrajii invadati de prea multe lacrimi ...
Am trait o viata solitara ...

1 comentarii:

Anonim spunea...

esti inca tanara , bucurate de viata :]

Trimiteți un comentariu